Tuesday, 4 February 2014

Super Special Thank You!

Assalamua'alaikum and halluu semua!

Hari ini merupakan pertemuan semula kami 
setelah setahun membuat haluan masing-masing
yelah, sorang ke timur, sorang ke barat, sorang lagi ke tenggara
tapi syukur..dengan izin dan rahmatNya 
dapat kami bertemu kembali pada hari ini
sebenarnya, akulah yang paling senior dalam kalangan mereka
senior yang diapit oleh dua junior
alah..cuma beza setahun je pun
tak ketara mana ehh
hehe
tapi, apa yang ingin aku tekankan disini adalah...
hum.. persahabatan kami :')
biar dimana kami berada, biar jarak memisahkan kami,
namun,kami masih dan tetap berhubung 
well, sekarang ni kan zaman 'langit terbuka'
internet kan ada, handphone bagai 
skype lagi, wechat whazzup apa semua tu
terima kasih tak terhingga buat creators bendalah tersebut 
you guys are awesome!
bak kata orang, yang jauh menjadi dekat yang dekat bertambah erat
kalau nak diceritakan memang cecah lantai la berjela nak cerita
maybe in the next upcoming entry okay dear readers!

they all are like my sis and brother
yeahh i dont have any siblings 
but Allah sends them to be my brother and sister right
remember, His plan is better and the best from our plan
that's the medium..

frankly speaking and writing, i am happy to see them again
i am happy to chat and laugh with them
LOL

What i really really and really hope is
that our friendship will last forever ever and ever
insyaa Allah kakak sayang kamu semua kerana Allah ta'ala :')

love,
xoxo