Sunday 4 May 2014

Ceritera pagi tadi

Assalamua'laikum and hello!
how are you all today?
how are our iman?

"tepuk dada tanya iman masing2 alright"

(senyum)

hari ni nak kongsi sesuatu..
cerita from mak aku
my bffffffffff  hahha
since dia duk ngusik ke aku pasal boypren nih

cternye gini...

ada sorang kawan dia kat hospital kira her colleague laa ni
let's call the friend Aunt T
dia tu ada sorang anak fomfuan (umur lebih stahun 2 drpd aku)
dimana ditakdirkan kena masuk wad akibat appendiks
so kena buat operation..
one of the procedure of treatment ,kena buat upt(urine test)
sekali buat haaa POSITIVE kauuuu
doctor pun tanya anak aunt T tu..
"awak ada boypren ke?"
dengan selamberr dia anak aunt tu jwb "adeee.."
cehhh kira org lain ada boypren dia pun nak kata lah jugak dia pun ADA

"selalu jumpa?" balas si doktor tu pula
"tak..dia duk perak..kenal dalam fesbook " kata anak aunt T tuu

"urine test awk postif nii" maklum doktor
"yee ..biarlah" dengan muka innocent gituuuu hahaha

(ke aku syiok sendiri duk bercerita)

ah peduli~ tempat aku kannn so listtttennnn

yang mak bapaknye duk risau "biar betul anak aku niii"

by the end no wonder lah urine test positif
cause anank aunt T was having endometriosis
apakah itu?
(something to do with gynecology matter)

tu jeee..
haih lah dok buat mak bapak dia risau
tapi lucuuu wehh
(tambah dengan gaya penceritaan mak aku and kawan dia)

sewel lah mereka ni

dah sekian

take care!

p/s: cuti 4 bulan baru berlangsung..hummm nantikan update entry bertubi2 and thanks a lot to dear readers yang sudi singgah and komen ngomen di sini.. a warm welcome to you all ^_______^

No comments:

Post a Comment

nuffnang