Wednesday, 9 July 2014

knock knock---- jangan baca ok!

knock knok

ye siapa tu?

aku...

***blurr sambil pergi ke hadapan pintu***

ye? cari siapa?

masamu sudah tiba..aku datang untuk memenuhi tuntutan tugasku..yang diamanah dari tuhanku dan tuhanmu

hah? apa maksud kamu?? saya langsung tak kenal kamu! siapa kamu sebenarnya ni?

***peluh membasahi seluruh tubuh**

gulp.

***aku telan liur dengan susah payah***












arghhhhh!!!! ------ adik! kenapa ni? shhhhh adik mimpi je tuu shhhhhh kakak ada kakak ada ye...istighfar

adik mimpi!!!

***air mata deras mengalir teresak-esak***

dahhh2 mimpi je pun tuu.. mainan tidur kan dah tidur2 baru pukul 3.30pagi nanti sahur kakak kejut ye sayang...





note: mati itu pasti...bila? itu semua dalam pengetahuan Dia saja...just BE READY okay :)
dan yang masih bernyawa di bumi penuh sementara ini...panjatkan Al-fatihah buat yang selangkah dulu dari kita.