Tuesday 3 June 2014

tie the knot yeahhh wiwiwi

Assalamua'laikum and hello peeps ^_______^

well the school holiday for the mid year
(if not mistaken cause i'm not a school student anymore mhehe)
LOL

okay, so obviously a lot of events especially the big event in a person's life

MARRIAGE

**big smile**

atau dengan kata orang di Tanah Melayu adalah KENDURI KAHWIN (wedding ceremony)

yeayyy (lompat bintang) XD

okay, aku dapat few invitations to be attend
dan dengan gumbira riang ria raya gituu aku sudi memeriahkan lagi majlis

(haa sapa sudi jemput? wiwiwiwi)

right, tadi kenduri kak Pijah  kakak kak Pijah la aku pergi nak cter kat sini

aku gi tumpang semangkuk dengan si penjual minyak wangi Kak ayam Maya
alaa kalau siapa yang jenis follow segala ceritera aku kat sini tahu lahh ye
atau buat angguk2 kepala je alright

ye kami befriend
(orang mesra alam cam aku ni senang buat kawan nak2 kak maya tu pun jenis ayam  eh tak2 maksud aku mesra juga orangnye so that's whyyy LOL)

**tarik nafas**----- ***hembus**

well yang best and happening was Qaseh pun join the club!
wuhuuuu!
Qaseh--- the niece of kak Maya
nakal yet cute 3- year-old girl
gigi rongak hahahaha!
peace!

(takpe..nanti tumbuh gigi kekal makan lagi banyak ice cream ye sayang mhehe)

kami tiba agak awal dan lepak2 terkebil2 mata tengok mak andam duk menyolek ke pengantin

just Allah ya rabbi

errr no komen **geleng kepala**

but overall majlis berjalan dengan penuh lancar
dengan selawat, puji-pujian nama2 agung Allah
Allah...syahdu

**kesat air hangat jap**

maciam2 ragam manusia ade--- ada yang 'terror' gila speaking like perghhhh LOL
cam kelas datin2 gituuu

"my son...dia skang belajar A-level..not finished lagi"

"derang ni nak balik tengok grandma alang2 ada kenduri ni..."

ok blablablabla XD

derang ni duk depan mata depan hidung dan aku tengah bersantap kot

HAHAHAHAHAHAHA!

***main mata dengan kak maya yang tengah suap Qaseh**

on top of that, happy newly wed to the couple!
semoga berbahagia sehingga ke tahap infiniti

amin amin amin

lopas ni giliran mu kak pijah...koi setia nunggu invitation card

wiwiwiwi

malas nak cerita panjang

mybffff palang mak aku domam (akibat aerobic kemain lagi)

ahyeeee umi oh umi...

mau tak terkejut segala urat saraf urat kentut

dah takde teman nak main badminton sobs

cepat sembuh ye sayangku

doakan mybfffff ye kalian yang sedang membaca ni okay

sekian..

sebelum tu layan dulu pic______ture  ^___________^

aaaaahhh kami nak berjimba aaaaaaaaaahh
apa lagi..sendiri tangkap lah! lol


sengal belaka.



them 

satu2 nya pic dgn kak pjah ..busy gile dia ye

the stunning bride 

tak..aku bukan duta iklan Colgate ini pabila kami say "CHEESEEEEE" mhehe

banyak gambar kami2 je kan--- haihh "syiok sendiri lah tu !"

dah siapa mau jaga kedai perfume tu?

salam satu jun yeayyy tak lama nak PUASA!!!!


No comments:

Post a Comment

nuffnang