Tuesday, 10 June 2014

celotet cocoett hari ni LOL

Assalamua'laikum and hello peeps!

weird?
cause this is my 2nd post after the one just morning
well, the spirit of writing meyhh


wahhh today was a special and super duper happening ^__________^

Qaseh ---- no not that one yang bermata sepet..yeahh like that one is also Qaseh
but this time i called the 3-year-old Qaseh
this one is muka pure melayu tulen kaw kaw mhehhe
she's kak Maya's niece

seorang yang happy go-lucky
nak2 lagi bila ada yang melayan ----naik wau gituuu
tapi nak cerita
just my type that really adore kids
so yeahh i'm easy going with them especially those yang awww manja2
comel tahu takkkkk!
hilang tension layan dia

kak Maya bawa Qaseh buat teman kat kedai perfume
***takkan kedai ayam kot wiwiwiwi**

dan dengan rasa yang eksaited yang teramat WoWW
aku kayuh basikal ke mall depan

Qaseh duk sibuk menulis ABC ---kak Maya buat dot dot so dia just ikut je buat sambung2

ahhh hahahahaha galok budok ni wehhh
cergaih
dengan aku2 jadi cergaih
jenis badan sedap gituu
berapa agaknya sekilo -----HAHAHA XD

maka aku bawa ke rumah aku
heret basikal sambil berpimpin tangan dengan Qaseh
lagi 10meter nak sampai rumah

***dengan matahari terik**

aku suh dia naik belakang tempat gendong
"kang...........kang (kangkang) Qaseh.... pegang kakak"

(dengar kata budak ni hihihi)

sampai rumah ralit dengan tv aku pasang astro ceria yang "untuk kite2 je!"

"nak kencing bagitahu kakak tauuuu" ---dia angguk tanda mengerti

makan dia gila selera---bagi tembikai "sedap! ^_______^"
cekelat
air dutch lady strawberry
cekodok jagung
roti selek margerin
biar betik budak nii-- tapi seronol suap orang nak makan kita suap

it's worthy okay

part paling best --- mybfffff (mak aku) balik kerja
dia tengok duk kat betul depan2 pintu grill yang bermangga---menyambut kepulangan gituu haha
tiba2 dia cakap "waa'laikumussalam....waa'laikumussalam....waa'laikumussalam"

naik hairan bin pelik aku tengok sedangkan mak aku belum bg salam pun

hahahha Qaseh2...

dan petang tadi bawalah dia ke taman permainan( playground)

dah elok keluar pakai kasut--- "eh! salammmmm..."
nak salam mybffff dan cium kauuuu
comel nye lahaiiiii
sejuk perut mak kau ngandung Qaseh

"byeeee....waa'laikumussalam!" ---- nampak tak gila teruja kemain nak ke playground punya pasal

(rupanya dia tahu sebut "waa'laikumussalam" je??)

LOL XD

celoteh cetotet comot comel

moga jadi anak yang baik dan bermanfaat pada agama dan orang di sekeliling ye Qaseh

kakak Munirah.







otw to playground wiwiwiwi

arghhhhh!!!! beruk dancing lahhhhh! pakai gincu  eye shadow  arghhhh!!!

mmmmmm berbunga hati aiiii yuuu 

arghhhhh tidakkkk justin biebiiirrrrrrrrrrrr arghhhhhhhhhhh XDDDD




nite.