Thursday 19 June 2014

Jimba le Miss Sparkler

Assalamua'laikum and hello peeps!

**yuhuuu**

semalam punya ceritera...

alkisahnya hehehe
aku dan mybffff (mak aku) jalan2 sambil hirup udara di petang hari gituuu

**lompat bintang terkinja2**

kami pusing2 sampai pening sekitar rumah perumahan
dan dengan laju je kaki melangkah masuk ke pavillion  TF Mall berhadapan main street atau kata orang Tanah Melayu jalan utama

** menari barbie fairy tale **

masuk kedai kak Tikah (wahhh KEDAI KAK TIKAH kauuu)
walhal kedai tu namanya FARISHA HANI Collection
siapa dapat nama?---- kak Tikah juga

well kedainya sebelah dengan kedai kak ayam Maya je pun
aku dengan mybfff masuk kedai baju tuu just try2 baju kurung yang meroyan dengan manik2

**hati berbunga try out a green leave baju kurung sarat dengan manik yang berat totalnya mencecah jutaan biji**


(sambil badan liuk lentok feeling lagu mohabbatein and other lagu hindustani yang dimainkan di dalam mall itu)

mujur ada tukang gelok ---- mybfff and of course kak Tikah and kak Maya

(huh lucky)

maciam2 ceritera aku ke kak tikah --- dan mujurlah hati jiwanya mudah selokk (terburai ketawa)
sebab jujur bicara----- aku HAPPY GILA bila aku cuba buat something funny plus with sound effects orang tu gelak dan ketawa naturally ^___________^

**uihhh boleh jadi penghibur cenggini ye dok?**

(pay me wiwiwiwiwi XD)

cerita pasal kisah aku ambil dan belajar memandu kat tetttttt hahhaahha
tettt----- mewakili institusi memandu laaa

aku yang duk cerita pun sampai terduduk2 ke lantai
dengan gelak yang dah tak tertahan
kak Tikah apatah lagi

mmmHAHAHAHAHAHAHA XD

kak Maya pun join the club and also with le mother aka mybfffffff

by the way--- terribly SORRY sebab habiskan nasi goreng yang umi buat tu and yeahh saya dah tebus balik dengan masak lain kan kak Maya

LOL

just LOL for yesterday

cuma kak Pijah je tak ada semalam --- kerja tapi katanya dia rasa masakan chef Miss Sparkler ni XD

well we ended up with sesi berbalas pantun 2 kerat cetoet

trend aku dengan kak Maya haha XD

dan aku akhiri juga di post untuk kali ini dengan----

masak lomak ikan tenggiri,
kita jumpa lagi di next entry !!

LOL
and short blaka

(geleng kpala)

oh sebelum tu...would you guys do a favor for me please?
(malu tapi mahu)
can you guys have a visit and click "like" at this Bangun keranamu !
thank you thank you thank you very much
appreciate it.
moga kalian sentiasa dimurahkan rezeki.

have nice and wonderful day !

ni la kat tikah yang COOL like ice blog 
kak maya and entah laa dengan siapa  la tuu XD


kak Maya and kak Tikah gelok gini --- sebijik LOL

aku.

 


No comments:

Post a Comment

nuffnang