Sunday 14 October 2012

Lakaran Oktoberku


 Assalamualaikum..
pertama sekali, agak lama mgambil masa bg menulis entri baru d blog sebab?
sebabnya..internet slow..tggu bulan baru sebab...
haha sebab limit !!!!
sungguh menguji tahap kesabaran..disaat idea mencurah2 nak menaip..
tapi xpe..ada hikmahnya..
Allah nak diri ini mengulangkaji 
sebab.....SPM is around the corner!!!!
Allah...Allah..Allah..
Ya Allah..
aku memohon padaMu..
kurniakanlah aku kejayaan untuk aku didunia & akhirat
lindungilah aku daripada leka dan lalai
daripada mengingatiMu dan darpd melakukan kbaikan dsisiMu..
juga berikan kejayaan buat sahabt2 seperjuangan hambaMu ini..
ku yakin..apa2 bisa berlaku dlm masa terdekat..
Sesungguhnya....Engkau telah menentukan qada & qadar bg diriku..
dan...
Aku REDHA..
manusia mampu merancang..
tetapi engkau Ya Allah merancang dengan CintaMu  <3
Munirah nak share something that actually valuable to see..
jomm :)

http://wardinasafiyyah.com/media/wardinas-vlog/56-aku-malu-denganmu-ya-rasulullah#.UG54aT3upfF.facebook




No comments:

Post a Comment

nuffnang